30.4.17

Negara Matahari Terbit

Assalamualaikum.
So masa aku tulis post ni, Im actually in class. Memandangkan awek sebelah main game, so aku nak buat something jugak sebab aku dah mengantuk sangat ni. So ya. Aku teringat pasal blog yang dh berhabuk ni yang aku x update ape2 langsung for a long time. So aku nak tulis pasal pendapat aku pasal negara Jepun. aku nk tulis benda baik2 je. Selamat membaca.


  1. Negara bersih, susah nak jumpa sampah, kalau jumpa pun mesti x obvious sebab sampah tu seketul macam tu je
  2. Tanda bersih kebanyakannya.wangi pulak tu.kadang2 kalau masuk rase cam xnak keluar.
  3. kedai 24 jam banyak so sng orang macam aku yang cepat lapar ni nk cari makan.
  4. Jalan sempit so pemandu semua berhati hati and susah nak nampak kemalangan which is very good xdelah aku takut.
  5. Rumah bentuk lebih kurang je semua so nampak kemas je susunan semua rumah.
  6. Pengangkutan awam sangat mudah. Boleh check waktu kat internet.Boleh bayar kat kedai 24 hours.
  7. Banyak kedai makan western so i suke sangatttt.
  8. ade salji,cantik!
  9. Bunga pun cantik sangat time musim dia.
  10. Sistem kutip sampah yang sangat teratur sampai aku rasa menyusahkan.kahkah.aku yang teruk sebenarnya.
okey tu je aku nak cakap.bye2.nah belanja gambar.

No comments:

 
originally designed by DE OWNER